utorok 18. septembra 2012

Rozhovor s ..... 4


Rozhovor s IvetaM

L:Ako si sa dostala na Stardoll?
I: Na Stardoll jsem narazila na Facebooku, kde jsem si založila účet. Později jsem přišla i přímo na Stardoll.com a zjistila jsem že je tam daleko více možností a zábavy. :o)

L:Čo by si na Stardoll zmenila
I: Když tak přemýšlím, docela mě rozčiluje, že jsou diskriminování "nesuperstar" a být "superstar" znamená za Stardoll platit. Bylo by milé, mít možnost získat superstar například za aktivitu, za věrnost a podobně. Na Stardoll je ale spousta holek, které ačkoli jsou nesuperstar, dokázaly vytvořit krásné apartmá a svým stylem a nápady vyráží dech :o)

L:Čo sa ti na Stardoll páči/nepáči
I: Na Stardoll se mi toho líbí hodně. Ráda nakupuji a užívám si procházení "starbazaarem" :D dále samozřejmě, že mohu uplatnit svou kreativitu při tvoření apartmá a oblékání medoll...a mám otevřenou kariéru, kde mohu ostatním pomoct s outfitem ;o) Ale také ráda procházím apartmá ostatních, obdivuji jejich nápady a sbírám inspiraci :o)...


L:Prečo si si dala túto prezývku??
I: Moje pravé jméno je Iveta a příjmení začíná na M - takže prostě IvetaM :o)

L:Si na Stardoll Superstar/Royality??
I: Ano, jsem Superstar a před nedávnem jsem se stala Royality. K tomu bych chtěla říct, že některé holky mě žádají, abych je udělala Royality, protože já už jsem...ale to nejde! A být Royality ve finále znamená jen to, že máte diamant u ikonky, jinak se nezmění vůbec nic...;o)

L:Bola si už niekedy NCG/CG??
I: Ano, jednou jsem byla NCG - 19. 8. 2012 :o) Velmi mě to potěšilo a děkuji všem, kdo pro mě hlasovali! :o)

L:Máš na Stardoll naj kamošov??
I: Na Stardoll neznám nikoho osobně. Ale je zde pár lidí o kterých si myslím, že bych je za nejlepší kámoše mít mohla :o))

L:Aký máš štýl??
I: Popsala bych ho jako něžný, romantický a ženský..:o)

L:Ako sa volá tvoj klub??
I: IvetaM

L:Chceš niečo dodať??

I: Jsem ráda za možnost udělat tento rozhovor - díky moc lucqqo! A přeji všem hodně zábavy a úspěchů (nejen) na Stardoll! :o))

 
Vaša Lucík (lucqqa)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára