utorok 18. septembra 2012

Rozhovor s ...... 2


Rozhovor s MissVerca1997

L:Ako si sa dostala na Stardoll?
M:Se Stardoll mě seznámila, moje kamarádka, sice jsem, pak na něj zapomněla, ale po roce jsem ho opět uviděla v reklamě a pak jsem se i zaregistrovala.

L:Čo by si na Stardoll zmenila
M:si nic, líbí se mi takové, jaké je. A co se týče cen za SS, tak jsou úplně normální, z něčeho se ta hra platit musí.

L:Čo sa ti na Stardoll páči/nepáči
M:Líbí se mi, že zde můžu vyjádřit svou kreativitu a představivost. Nelíbí se mi chování některých členů Stardoll.

L:Prečo si si dala túto prezývku??
M:Je to už dávno, takže si to nepamatuji.

L:Si na Stardoll Superstar/Royality??
M:Ano jsem Royalty. :)

L:Bola si už niekedy NCG/CG??
M:Ano, byla jsem 7x NCG. CG jsem zatím nedosáhla a ani mi to nějak zvlášť nevadí.

L:Máš na Stardoll naj kamošov??
M:Ano, mám jich tu hodně, potkala jsem tady hodně skvělých lidí, ze kterými si rozumím. :)

L:Aký máš štýl??
M:Elegantní a někdy i drsnější. Styl měním podle nálady a trendy se neřídím.

L:Ako sa volá tvoj klub??
M:MissVerca1997 – podle mě, je to klub pro všechny, kdo chcou být se mnou přátelé :D

L:Chceš niečo dodať??

M:Ano, děkuji za rozhovor a mějte se všichni hezky :))
Vaša Lucík (lucqqa)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára