utorok 18. septembra 2012

Rozhovor s..... 3


Rozhovor s Bobulka

L:Ako si sa dostala na Stardoll?
B: Na Facebooku jsem před rokem a něco viděla reklamu na Stardoll. Bylo tam psáno, " Vytvoř si svoji karikaturu". Zaujalo mě to, vypadalo to zajímavě, tak jsem to rozklikla, a ta hra mě hned chytla .

L:Čo by si na Stardoll zmenila
B: Na Stardollu raději nic, těch změn už tady bylo poslední dobou hodně. Ale bylo by dobré, kdyby se Stardoll reklamou zaměřil více na rodiče. Mnoho lidí si myslí, že je to hloupost, a z toho důvodu nechtějí koupit dětem Superstar. Ale to je ohromná škoda. Malé děvče, které si nemůže na Stardoll samo vydělat je proti starším v nevýhodě, jakoby odstrčené. Tak to vidím.

L:Čo sa ti na Stardoll páči/nepáči
B: Na Stardollu se mi líbí třeba možnost komunikace s dollinkami z celého světa, to propojení. Také je to hodně kreativní hra, stále se rozvíjí, něco se děje. Hrají to i dospělí muži :-) Co se mi nelíbí je omezená nabídka věcí pro nesuperstar . Pár kousků oblečení z nových kolekcí obleče
ní, sem tam něco málo v Suiteshopu a to je všechno. A ne zrovna levné. Ještě před půl rokem se dali sehnat levné věci za SC v Bazaru. Teď je Bazar plný věcí z výprodejí, a dost předražených...

L:Prečo si si dala túto prezývku??
B: .Tuhle přezdívku používám i na jiných stránkách, už dlouho. Tak jsem ji dala i na Stardollu .

L:Si na Stardoll Superstar/Royality??
B: Ano, Royalty asi čtyři měsíce :-)

L:Bola si už niekedy NCG/CG??
B: NCG pětkrát . Poprvé s pomocí děvčat z klubu, a potom už to přišlo samo .

L:Máš na Stardoll naj kamošov??
B: Mám a hodně. Mezi češkami i mezi cizinkami, děvčeta i chlapce. Kamarádky jsou na Stardollu důležité. Máš si s kým popovídat, a zároveň tě pravidelně volí, takže často vyhráváš NCG .

L:Aký máš štýl??
B: Svůj, tak od všeho něco:-) Často střídám oblečení, podle nálady a nápadů. Míchám více stylů dohromady, jak to cítím a líbí se mi to .

L:Ako sa volá tvoj klub??
B: Klubíky mám dva. První je "Malujeme" , protože jsem tak trochu malířka :-) Druhý je "Svet-fantazy" , protože mám ráda fantazy . Také jsem chtěla kluby , které na Stardollu moc nejsou.

L:Chceš niečo dodať??

B: Možná jen, aby děvčata, když je Stardoll chytne, zůstávala vždycky sama sebou.
Vaša Lucík (lucqqa)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára