sobota 29. septembra 2012

Talent so strátou času




Našla som 2 zaujímavé dolls ktoré dali určite véééééľku námahu . 

rojda32 a Kusja

Proste , niečo dokonalé čo nevie robiť každá ... no povedzte , mali by ste ná mahu na takú mozaiku z Marilin Monroe alebo si robiť šaty ? 

Ja teda nie ... Veľa prachov , veľa času ...

Rojda32

No , pekné nie ? Mozaika je ako sa patrí ( po štvorčekoch ) a tie nohy , nieje to sice kvalita neviem aká ale ja by som asi darmo niečo také skúšala .

a Kusja

Zdá sa mi , že toto je už Monroe ↑↑ :D 

Tiež mozaika

A prečo píšem pesimisticky a hovorím že to nezvládne nejedna ? Odpoved je až primitívne jednoduchá .
Tieto veci sa nedajú len tak ľahko urobiť , ved predsa , v stardesign Hair nevidno po nohy . Tieto kreatívne baby musia len čo odhadnúť každý ten vlások ktorý k tomu pridajú atď ... sice , vydržím pri čomkoľvek ale toto určite nie ... či už z finančných dôvodou alebo kreatívnych :DDDD .


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára