štvrtok 15. novembra 2012

Zmenáreň 28

Zmenila som doll elzik20 klikni sem a si u nej v apartmáne.
Pred                                                                                    Po
                                              

3 komentáre:

  1. Podľa čoho si ty vyberáš tie zmenárne ?? Lebo ako vidím , zoznam uuuuuurčite nemáš . Prosím , skús ma z tohto tu líčovania podla barbie vynechať

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj ona sa každej dollky pýta či ju môže zmeniť a teba určite meniť nebude lebo si pekná , krásna ... Teraz ja tiež neviem prečo nemá zoznam ale nech maľuje ako sa jéj páči každý máme iný vkus tak toto jéj prosím ťa nevyčítaj ten zoznam jej môžeš vyčitať lebo aj ja si myslim že by nejaky mala mať...

      Odstrániť
    2. Ten vkus a štýl jej neberiem , len nech mňa láskavo vynechá

      Odstrániť