piatok 4. januára 2013

Kreslíme v programoch 0.2

Ahoj dnes som chcela dať jeden svoj výtvor, ale začala som robiť prvé stránky magazínu, tekže nemám absolútne nič pripravené. Ale jedena baba menom Lucia mi poslala mail ( lucqqa). Konečne obrázok kde je aspoň jedna iná farba ako čierna, sivá, biela....
Robila to takto: Nakreslila si predlohu, ktorú tieňovala šedou potom to rozmazala a upravovala atramentom. Nakoniec dokreslila pery, oči , nos orezala to bielim atramentom, aby to vyzeralo ako z boku vlasy sú fakt úžasné vidieť, že sa snažila.

6 komentárov:

  1. Krásne.Ako vieš že to tak robila?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No , ona to nerobila určite , kde si to stiahla Lucqqa , len povedz ;)

      Odstrániť
    2. Suzzi,nezáviď.Ty by si také určite neurobila.

      Odstrániť
    3. Ani nevieš čo viem spraviť moja :* Drž pusinku a nestaraj sa do toho. Nabudúce sa nehanbi a napíš si meno ;)

      Odstrániť
  2. On je Rolo či jako a robila to ona poslala mi mailom postup

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už ju chcem vidieť :DDDD Ako , keď si vie pekne skopírovať jednu stránku z jedného magazínu tak zvládne jednou zadnou najsť toto ;)

      Odstrániť