utorok 9. októbra 2012

Special zmenáreň s lucqqou 2



Ahoj je tu ďalšia zmenáreň ktorú robím ja táto zmenáreň vychádza len raz za mesiac a sú zmenené až 2 dollky tak začíname ;D
Prvá je IvetaM no nezmenila som ju pekne lebo bola nádherná klikni sem a presvedč sa o tom ;D

Pred                                                                                                            Po
                                                                                                         

 Taký komentár k tomu je že sa mi páči ako som jéj namaľovala oči v po

a ďalšia je LadySuzanne811 klikni sem a si v jéj suitíííku ;D
Pred                                                                                                      Po
                                       
No make-up sa mi moc nepodaril ale mne sa tak´páčil je taký zaujímavý a iný preto som nechala a chápem že väčšine ľuďom sa nebude páčiť

Tohtomesačná zmenáreň je hotová a chcem vás poprosiť na ďalší mesiac chcem zmeniť doll KUSJA pokial mi to dovolí tak mi držte palce ;D Vaša Lucík (lucqqa)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára