streda 3. októbra 2012

Rozhovor s..5

Ahoj dnes tu pre vás mám rozhovor s CoverGirlTinka
klikni sem a si v jéj suite ;D


L: Ako si sa dostala na Stardoll?

C: Na Stardoll jsem se dostala pomocí Facebooku,když jsem si psala s kamarádama tak mi tam vyskočila reklama a prostě sem na ní musela kliknout.

L: Čo by si na Stardoll zmenila

C:N Stardollu bych určitě změnila ty vysoké ceny,protože je tady málo lidí kteří si mohou dovolit kupovat každý týden neboli den Superstar členství..A poslední dobou je tato hra jako realita.

L: Čo sa ti na Stardoll páči/nepáči

C:.Na Stardollu se mi asi nejvíce líbí upravování mé dollky a je bezva si dávat do pokojů vlastní nábytek a tak.A co se mi nelíbí?..jak už jsem říkala ceny


L: Prečo si si dala túto prezý
vku

C:Tuto přezdívku jsem si dala,protože mě jiná nenapadla :DD


L: Si na Stardoll Superstar/Royality??

C: Na Stardollu jsem už měsíc Royalty.

L :Bola si už niekedy NCG/CG??

C:Ano NCG už jsem byla 4x a je to pro mě veliká pocta když tu jsem teprve půl roku..

L: Máš na Stardoll naj kamošov??

C: Nedalo by se říct nejlepších,ale pár skvělých lidí jsem doopravdy našla.

L: Aký máš štýl??

C: Můj styl je složitý,protože se ráda oblékám a je mi jedno jestli je to bláznivý,princeznovský nebo drsný,ale spíše na Stardollu mám styl jako v reálu-džíny,tričko a lehký kabátek.:DD

L: Ako sa volá tvoj klub??

C: Já nemám klub,protože bych na něj neměla tolik času.Ale mám blog jménem Stardollinky.blogspot.cztakže vás moc prosím přidejte se.

L: Chceš niečo dodať??

C:Chtěla bych vám vzkázat,aby jste byli svý a nehráli na něco co nejste :D


Vaša Lucík (lucqqa)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára